the day

Dagen har dagen har varit betydligt bättre än gårdagen.
När jag kom till skolan så träffade jag en kompis och tog en cigg och sen typ tusen till haha under dagen.
Hade som sagt bara första och sista lektionen.
På håltimmen satt jag och pluggade på ett prov som jag har imorgon i privatjuridik, satt där i 2 jäkla timmar men jag kom bara halvvägs.
Efter skolan åkte jag tåg med några tjejer och såg sen en bekant men det blev väldigt stelt haha.
Kom hem för en halvtimme sen och har bara hunnit käka middag som bestod av en sallad.
Ska plugga lite till nu och sen ska jag kolla på någon serie innan sängdags.
Imorgon börjar jag klockan 8 med ett fucking prov, alltid kul..
Aja det är sista fredagen innan loooov :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0