polis polis potatisgris

Godmorgon alla glada!
Började min morgon med standard sakerna, insta, frukost, fixa mig och dra haha!
Tog tåget med Johanna och Danielle.
Är skit trött just nu och har migrän och mensvärk, hatar mensvärk :(
Dagen kommer bli lång och tråkig.. Efter skolan ska jag dra till polisen, vill fan inte..
Sen blir det hem och äta typ.
Insåg nyss att jag inte åt en endaste måltid imorgon, alltså mat.. Men på morgonen åt jag choklad, till lunch var det glass och till middag var det ostbågar.. Det går framåt asså. Skyller på mensen asså.
är skit irriterad, behöver prata med någon men vill inte ändå, pallar inte slänga mina problem på mina vänner, och det finns ändå bara en som faktiskt lyssnar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0