ovärd skoldag

Vaknade klockan 7 imorse och såg då att min sista lektion var inställd, vilket bettyde att jag bara hade en lektion som bara är 40 minuter lång, det tar lika lång tid att åka till skolan som lektionen varar haha!
Somnade om till 9, fixade mig och åt frukost och sen så träffade jag Hanna ett tag innan mitt tåg gick.
Kom till skolan och hade den där tråkiga lektionen där jag inte gjorde ett piss förutom att lyssna på musik, värt att gå till skolan då asså..
Efter skolan skyndade jag mig till centrum för skulle lämna tillbaka en tröja på Gina och köpa gardiner på in och finn.
Tog bara en halv timme och jag hann ta tåget som gick klockan 1.
Kom hem helt dygnsur för att det regnar så jäkla mycket ute.
Åt massa chips, choklad och även glass och sen så kom mamma hem och åt nyss middag.
Ska kolla klart en film som jag började kolla på i lördags, jag kan fan inte se klart en film haha..
Imorgon så har jag 3 lektioner och 3 timmars håltimme mellan dom, kuuul..
Börjar 8 och slutar halv 5, värt...
Aja bara några dagar kvar till lov :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0