Nej nej nej

Vaknade idag och mådde lite bättre än igår, bästa vän ringde imorse och pratade med henne ett tag, det hjälpte faktiskt! Tack Danielle!
Sämsta med morgonen va att mitt tåg var en halvtimme försenat.. Grejen va att jag skulle ta 8.52 tåget först men mamma sa att det var strul och då tänkte jag ta tåget tidigare eftersom jag ändå var pigg.. Så kom till stationen precis när tåget skulle komma alltså 8.22.. Och så var mitt tåg försenat så jag kunde ändå gått när jag egentligen skulle gå haha!
Iaf hade prov, gick helt okej och sen hade vi håltimme, var väl lite segt men vad gör det. Sista lektionen va engelska och vi fick gå liiite tidigare och det var bara bra för då hann jag med ett tidigare tåg hem :D
Kom hem och åt middag och sen åkte vi och handla och nu sitter jag här. Vet inte vad jag ska göra, pallar inte ta fram datan för pallar inte ta slut på batteriet innan jag ska ladda den.. I-landsproblem haha!
Ska upp tidigt imorgon, är inte taggad på det tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0