möte

Hej!
Kom nyss hem, jävligt trött och migrän..
Vaknade tidigt, åt och fixade mig och drog till skolan som alla andra dagar.
I skolan hade vi prov efter lunchen haha, skrev 2 meningar och gick.. Fick då en håltimme på 3 timmar. Drog till centrum med Gizem och köpte en stor glass och delade på den haha, drog tillbaka till skolan och var där ett tag och sen så drog jag med Sofia igen till centrum och köpte en energidricka haha.
Kom till skolan sen och hade bara engelska och då skulle vi kolla film.
Sen så drog jag tidigare för att jag skulle hinna med tåget för att hinna i tid till mötet...
Då så var det stopp i trafiken men som tur var jag med Zarha och hon ringde sin pappa som kunde skjutsa oss :)
Mötet var skit tråkigt tyvärr men gick mycket snabbare än vad det skulle som tur var.
Nu sitter jag här och tänkte kolla en serie och sen ta det lungt bara!
Gooodaste glassen asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0