Jäklar

Vilken lång dag, trött som fan och klockan är bara 4.
Blev väckt 8 imorse, skulle äta frukost, städa och sen åka till kungens kurva, vi skulle till Ikea och Hornbach.
Köpte en garderob till mitt rum och en lampa, sen så skulle vi köpa tapeter men jag var osäker på om jag ville ha dom ljusa eller mörka, så vi tog med ett litet "prov" på tapeterna och skulle se vilka som passa bäst, så nu har jag bestämt mig vilka jag vill ha!
Och sen så köpte mina föräldrar tapeter till sitt rum haha, dom tar efter mina steg och vill renovera om i deras rum med.
Åt iaf nyss middag och ikväll ska jag bara ta det lugnt, är så trött.
Ska kolla på mello och sen får vi se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0