fredag den 13de

Fredag den trettonde=otursdagen? Njaa, inte riktigt för mig, fan bästa dagen ever!
Fick ett brev hem som fan var de absolut bästa brevet man kunde få, helt jävla lycklig!! Kan dock inte riktigt skriva ut det här.. Men man kanske förstår om jag berättar att jag bokade tid till polisen? haha!
Ska iaf till polisen om en vecka :)
Vaknade tidigt imorse, åt frukost och drog till skolan, hade den där redovisningen jag snackade om igår, gick super bra även fast jag var skit nervös och glömde hälften och darrade på rösten så fick jag iaf ett D.
Efter skolan åkte jag, Frida och Sofia till sthlm för att vi skulle göra klart ett grupparbete som handlar om olika klasser i samhället, direkt efter åkte jag till Årstaberg och träffade Ebba och Albin, var där ett tag och sen skulle jag hem. Kom hem, lämnade väskan och åkte direkt till simhallen och sen därefter kom vi hem och åt eller först hämtade vi ut brevet som jag skrev om i början av inlägget och sen åt vi haha.
Och sen så bokade vi tid till polisen och sånt där och nu tänkte jag äta ostbollar och kolla på nya pll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0