bättre dagar har man ju haft

Efter mitt förra inlägg så träffade jag Danielle, finaste vännen som lyssnade, vi tog en cigg på snacket också och det var typ det som behövdes men snabbt därefter sjönk mitt humör ännu mer ner så det var inte roligt.
Efter skolan skyndade jag mig som sagt till polisen.
Efter det så hämtade vi våran bil som har varit inne på verkstan under hela den här veckan. Handlade mat eftersom vårat kylskåp var helt tomt, kom hem och åt mat. Sen så käkade jag chips till ett nytt avsnitt av pll och avrundade kvällen med biggest loser.
Är så galet trött nu, tänkte bara duscha och sen sova faktiskt, har ändå inget bättre för mig så att det spelar ingen roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0