Tare launa

Godmorgon folket!
Måndag är det väl idag? Jag bryr mig inte så mycket haha men folk börjar jobba och skit, jag vill oxå jobba tyvärr..
Men börjar jobba snart, typ direkt när jag kommer hem.
Ja vad ska man berätta, vaknade skit tidigt, åt frukost och nu hänger vi vid poolen i skuggan, är förjävligt trött på den här jävla solen tyvärr.. Vill bara hem, äter alldelles för mycket här, på riktigt får fan ångest...
Har inte så mycket att berätta egentligen eftersom jag gör exakt samma sak varje dag haha!
Väntar på att baren ska öppna och ska hämta något att dricka. 
Mitt hår har blivit jävligt blond och min kropp jävligt brun, älskar att vara bruuuun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0