Skit ner er alla

Inget går att publicera så vet inte när det här kommer upp, i värsta fall efter jag har kommit hem, den här dagen har varit helt ok, lite moln så det va skönt, men kvällen slutade mindre bra helt ärligt, så jävla arg, ledsen och allt vad man nu kan vara.. 

Jag kommer aldrig mer låta en kille såra mig eller ens komma nära mig, som vän är ett max, är för trött på den här skiten helt seriöst. Från och med idag så kommer jag säga till om något är fel eller något sånt och fan inte låta någon såra mig, vare sig det gäller killar eller så kallade "vänner" fitt falska människor det finns i samhället idag, ska bara fokusera på mig själv och de få vänner som jag verkligen gillar och litar på! Fuck alla andra, tack för mig, nu ska jag gå och tröstäta choklad, på tal om det så har jag slutat med min nyttighet, fuck det där, kan ej leva utan choklad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0