shit

Hej! Lång dag, vaknade 5 åt "middag" till frukost haha, men skulle gymma så behövde mat haha.
Gymmade och drog sen till skolan, vi kollade på film och åt massa onyttiga bullar...
Efter skolan drog jag till centrum, behövde köpa nya converse för att mamma tvättade mina igår och dom gick sönder och jaa... Skit samma, köpte nya iaf.
Kom hem, städade och såg att jag har fått mitt schema från donken, så måste kolla lite hur jag ska göra för att matcha in mitt sommarjobb också, hoppas det funkar haha!
Ikväll ska jag till simhallen och simma och sen ska vi käka middag och jag ska bara ta det lugnt, det är äntliiiiigen skolavslutning imorgon och mitt efterlängtade sommarlov!!
Ska upp tidigt imorgon för att fixa mig och så, pallar inte gå all in ska bara locka håret typ, det får räcka!

Min frukost hahahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0