Regn

Haha idag har det regnat här, eller typ 2 skurar som höll i 10 min max, sen har det varit skit soligt.
Va i Chania igen, köpte ännu mer grejer, dock inget till mig haha.
Har solat lite, läst och bara tagit det lugnt, är fortfarande rätt så nere.. Men det släpper nog snart.
Har inte så mycket att skriva om, går att blogga om jag inte har bilder med, så nu kommer min blogg inte ha några bilder på ett tag haha, rätt så tråkigt men som vanligt typ, inte ofta jag lägger ut bilder!
Men nu vet ni iaf anledningen till det, sen när jag kommer hem lär det nog bli en liten bildbomb så fort jag har tid!
Ikväll så ska vi bara ta det lugnt tror jag, kanske tar en promenad eller något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0