Myys

Hej! Sitter just nu vid poolen i skuggan och kollar massa saker på nätet, har upptäckt att den här tiden är internetet som snabbast för typ ingen är här just nu!
Vaknade runt 8 imorse och åt frukost och sen drog vi till stranden, badade typ tusen gånger, så jävla varmt här! Berättade ju att det är stenar här på stranden hahaah och nu har jag köpt extremt fula badskor, kostade bara 60 spänn och använder dom endast när jag ska till stranden, eftersom jag har opererat mina fötter så gör det galet ont att gå på stenarna, och dessutom när vågorna slår så åker stenarna rakt på fötterna och jag fick en gigantisk sten rakt på tån som jag opererade.. Fanskap va ont det gjorde..
Ska typ läsa en bok nu och snart är det mat hehe. 
Jag trivs som fan här, har blivit jävligt brun nu oxå och jag solar knappt.. :)
Nu tänkte jag iaf ta ett dopp på stranden, stranden ligger bara 50 meter från hotellet förresten, så jävla skönt när man är så lat som jag haha!
Bloggar snart igen, tror jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0