Jobb

Godmorgon!
Sitter just nu på tåget påväg till jobbet, är skit nervös, känns som om jag kommer bajsa på mig hahaha!
Vaknade 6 imorse och för mig är det egentligen sovmorgon men jag var så sjukt jävla trött.. 
Åt "frukost" snarare middag hahah! Fixade mig och åkte sen till ösmo och mötte upp Hanna! Vi drog till ica och köpte energidricka för att jag skulle piggna upp..
Igår kväll pratade jag med finaste Danielle, fan vilken broder den där kvinnan är, alla förtjänar en sån vän som jag har, i love you!
Duschade och klippte av mina naglar, känner mig helt jävla naken.. Har haft långa naglar i över 5 år så känner mig heeelt handikappad typ..
Ikväll är det fest, men vet inte om jag får gå.........
Men hoppas verkligen det för det är typ en färgfest en backe nedanför mig.. Typ som colour run fast man springer inte haha!
Mina jävla hörlurar har gått sönder oxå.. Eller asså ena hörluren ger skit låg volym så lyssnar tyo med ett öra och det funkar ju inte när det är låtar med bas.. Det är liksom såna hörlurar som ger gryyyym bas i låtar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0