hmm

Hej!
Har precis ätit lunch, gick upp 7 imorse och drog och gymma, ville inte ha jobbig träningsvärk i armarna eller benen så körde mage, var där ett bra tag, mötte sen upp Hanna och sen kom jag hem.
Vaxade mina ben och bikinilinjen, asså fan va ont det gör..
Sen städade jag lite snabbt och åt lunch.
Nu håller jag på och packar och sen så ska jag cykla till hamnen för måste fylla på min reskassa.
Senare när mamma kommer hem ska vi typ packa det sista och äta middag och måste typ duscha håret nu men det pallar jag inte hehe.
Om 12 timmar åker vi fan från nynäs, nej vaddå jag känner mig stressad just nu???????
HATAR att flyga, livrädd som fan..
 
Ska försöka blogga när jag är utomlands om jag har tillgång till internet det vill säga, och ja jag vet jag säger det varje gång haha men brukar inte ha internet det är det som är problemet.
Men i värsta fall så bloggar jag igen när jag kommer hem vilket är om 2 veckor så den 26e juni!
Lär nog blogga innan planet lyfter men annars får ni ha det så bra haha för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0