dötrött

Hej!
Igår kväll satt jag och skypa med Fanny, Jakob och Fredrik fram till klockan halv 1, gick sen och duscha håret och skit, blev väckt klockan 8 och jag var svintrött...
Åt frukost, fixade mig och sen åkte vi, kollade lite affärer och så och sen så var vi i kyrkan, kom nyss hem typ.
Ska äta middag och sen ska jag möta upp Hanna en snabbis och sen kolla på tv och ta det lugnt tills jag somnar, imorgon bitti ska jag gymma innan skolan, som förövrigt består av fimtittande från 9.30 till 11.30, helt onödigt men jag klagar inte!
Ska även boka en tid hos frissan för att fixa till min ombre, bara ljusa upp topparna typ och sen ska jag ringa mitt jobb, det är hitills mina planer för morgondagen!
Ootd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0