all day

Hej!
Gick upp 8.30 för att hinna med bussen till handen som gick 10.11 haha men slutade med att jag sprang till bussen... Standard Ira.
Ringde sjukhuset och boka tid till pappa, ringde mitt jobb men fick inget svar.
Mötte Frida och vi satt på donken, jag tog en caramel frappe och hon åt och vi snacka skit mycket, sen skulle jag till tandläkaren, där spände dom min tandställning, har skit ont nu redan haha.
På bussen hem ringde mitt jobb mig, chefen var jävligt förstående så ska få ett nytt schema som tur är, ett som passar denna gång haha! Fick även vara ledig idag!
 
På tal om inget, någon som kan tipsa om ett par bra hörlurar? Typ in-ear eller något och det ska vara grym bas och ska inte läcka, priset skiter jag i!
Har haft 5 olika hörlurar som har gått sönder och nu har även mina dyraste och bästaste gått sönder, eller bara ena sidan funkar inte men det går ju liksom inte lyssna på låtar med bas då..
Haha gillar att typ alla tar sönder sina laddare men jag tar alltid sönder mina hörlurar.. Fattar inte hur det är möjligt.
Måste fan köpa nya akut, speciellt nu när jag ska åka tåg hela tiden typ, måste ju lyssna på musik vafan!!
 
Nej nu ska jag dammsuga och ta en treo, har skit jobbig huvudvärk..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0