2 dagar

Hallå där! Det är nu bara 2 dagar kvar i paradiset, ju närmare hemgång jag kommer så vill jag fan inte hem, har hört att det är skit väder och då är man ju hellre kvar här och har det bra i solen..
Har nyss käkat frukost och mår jävligt illa, har ingen aning varför men aja.
Idag blir det häng vid stranden och på kvällen så är det en dj som ska uppträda, förra gången var det sjukt bra låtar, hoppas det är bra ikväll också!
Just nu är det 30 grader i solen och cirka 25 i skuggan, skönt och varmt.
Just nu skriver jag med några vänner och kollar instagram och skit typ.
Nu tänkte jag avrunda här, får kramp i fingrarna av att skriva så himla mycket, haha inte bara bloggen men skriver kik och snap och massa annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0