snack

Den här dagen har jag tillbringat med att snacka typ, snackade en timme med Frida och sen ringde Sofia så snackade med henne i 4 timmar och sen kollade jag på en halv serie och då ringde Danielle, pratade en kvart med henne och planerade lite grejer inför imorgon och sen pratade jag ett tag med mina föräldrar och sen såg jag ett missat samtal av Frida så ringde henne och vi pratade i nästan 2 timmar och la nyss på, samtidigt så har jag skrivit med massa människor, en social dag haha!
Nej men det har varit skönt för har kommit ifrån mina tankar lite, igår var jag skit nere och även idag men har som sagt kommit ifrån tankarna, tur det....
Ska duscha nu typ och sen sova, är skit trött, har blivit väckt varje dag även fast det egentligen inte behövdes..
Ska upp rätt så tidigt imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0