Sjukt och trött

Hej! Sitter just nu på bussen hem, den ska åka snart som tur är, är så himla trött!
Passet på jobbet gick jätte bra, förutom att efter 4 timmar så tappade jag rösten helt och hållet men som tur fick jag en rast exakt då så drack lite te och sen vart det liiite bättre men sen sket det sig iaf, stog i kassan hela dagen, nu har jag i stort sett koll på allt så det är skönt!
Nu har jag absolut ingen jävla röst kvar så ska hem och dricka te och ipren och hoppas på att det blir bättre tills imorgon, jobbar 13.00-20.00, en timme mindre än idag haha!
På hemvägen köpte jag en cheesburgare, det satt så jäkla bra, var skit hungrig!
Förresten idag så skulle jag komme cirka 20 i till jobbet, men bussen åkte så jäkla sakta så jag missade tåget och kom 10 minuter försent, det var tur att det inte var så mycket folk där just då!
När jag kommer hem ska jag sova direkt! Det är bara imorgon kvar och sen är jag äntligen ledig på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0