sjuk..

Godmorgon!
Vaknade för cirka en halvtimme sen, ska gå och dammsuga, dricka te, äta frukost och fixa mig och sen ska jag jobba ett 8 timmars pass (13.00-21.00)
Igår kväll hade jag JÄTTE hög feber och jag mådde inte bra alls, drack te och några ipren samt alvedon och försökte somna, men mådde så dåligt så det gick inte.
Imorse medans jag sov så stoppade mamma in strepsils i min mun haha, men det var bara bra för jag känner mig liiiite bäättre nu men ändå inte.
Idag ska mina föräldrar åka till Nåttarö med gänget som vi alltid är med, blir ledsen över att jag måste jobba, vill så gärna hänga med dit.
Men det är molnigt idag och deras färja gick för 10 minuter sen.
Nej nu måste jag börja fixa lite grejer, annars kommer jag typ missa bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0