shoppa shoppa shoppa

Igår var verkligen skit jobbig kväll, hade skit ont i huvudet och kunde inte somna, slutade med att jag kollade på nya pll och somnade runt 12.
Gick upp för en halvtimme sen och har bara hunnit dammsuga och fixa mig lite.
Ska äta snart och sen ska jag åka till Haninge och träffa Frida, vi ska ha en pluggdejt men först shopping time, har hört att det är rea överallt och jag är sjukt shopping sugen så det här blir perfekt.
Lär ju dock inte köpa något, alltid när jag vill shoppa så hittar jag inte ett skit......
Sen ska vi plugga lite till körkortet, ska bli kul!
Därefter ska jag hem och äta middag och kolla någon serie antagligen och imorgon jobbar jag, eller ja från och med imorgon är jag upptagen varje dag med att jobba...
Åååh vill verkligen inte men det kommer kännas skit bra när lönen kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0