saturdaaay

Hej!
Vaknade 6 imorse och var heeeelt död, ville verkligen inte gå upp och det var även svin kallt i mitt rum..
Börjar typ bli vinter ute om jag redan tycker att det är varmare under täcket än i rummet..
Jobbet gick bra, faktiskt var det den roligaste dagen på detta jobb hitills.
Fick jobba med 2 super sköna killar, jävligt trevliga! Fick även lära mig kassan, så jag slapp alla dom här "barn" jobbs grejerna! Fick även åka båt med den ena killen haha!
Slutade en halvtimme tidigare eftersom jag inte åt lunch, så det att det jämnade ut sig iaf!
Kom hem och åt middag nyss, blev färsk potatis samt egen plockade kantareller i någon jävla sås och det var himmelst!!! Och sen hade mina föräldrar plockat blåbär och smultron igen så det var efterätten! Så gott!!!
Nu tänkte jag kolla en serie eller något, börjar 18.30 imorgon, så lite ledig är jag nu och ska passa på att njuta av livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0