ont

Godmorgon! Hade sovmorgon idag men tror ni inte att jag vaknade halv 8 och sen kunde jag inte somna... Eller jag somna i en kvart typ innan 10 och sen ringde mitt alarm klockan 10.
Har sjukt ont i halsen idag, det svider som fan på riktigt..
Ska kolla om det finns någon kur man kan göra akut.
Sitter just nu och lyssnar på musik och ska snart börja sminka mig och sånt, ska även ta en treo, har huvudvärk också, börjar nog bli sjuk :(
Idag ska jag jobba på turistbyrån i nynäshamn för första gången, är lite nervös men det kommer säkert gå bra. Hoppas jag iaf..
Sen kommer jag hem typ tjugo över 7 och ska då äta middag ensam, asså jag har ätit middag ensam hela veckan och helt ärligt så börjar jag sakna middagen med mina päron haha, men brukar ändå kolla på serie samtidigt så det är lugnt haha! Har för mig att vi ska äta god mat idag, grillad kyckling och sallad till :D

Haha asså mamma skulle ringa och väcka mig klockan 10 och så ringde hon nyss, fan 45 minuter försent hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0