my birthday

Godmorgon på er!!!!
Vaknade 8 imorse, somnade typ halv 1 och vaknade runt 4 och svarade på meddelanden och skit!
Har fått rätt så många gratulationer hitills, blir så glad att folk tar sin tid och skriver till mig!!
Folk har även ringt och sånt!
Bakade syltkakor, dom är just nu i ugnen!
Lyssnar på musik, ska kolla någon serie och senare fixa mig och sånt därför att jag och några av mina närmsta ska ut och äta på Freja, en restaurang i nynäs, fett mysigt!!!
Ska beställa första lagliga haha!
Nej men det kommer nog bli skit roligt och sånt, kommer nog ta massa bilder så dom kommer nog upp ikväll eller så.
Har inte velat att skriva ut det förrän nu därför att allt skulle gått åt helvete då, standard, alltid när jag skriver på bloggen att något ska hända så blir det aldrig av..
Haha lovar att folk kommer skriva ikväll och säga att dom inte kan komma eller något..
Och imorgon ska vi ju fira med några vänner till familjen.
Har hitills fått presentkort på gina på ett tusen kronor och en cykel som jag fick för några dagar sen och mina föräldrar ska betala mitt körkort och lär nog få mer av mina föräldrar ikväll och kommer få något imorgon också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0