lagom trött

Shit va trött jag var igår efter jobbet, satt och kolla på en serie och däckade vid klockan 4... På dagen alltså och jag sov i 16 timmar och gick upp 8 imorse... Då är man trött om man sover så länge!!
Ja vad har jag gjort idag? Inte så mycket, bråkat typ 1000 gånger med mina föräldrar..
Varit i simhallen och handlat.
Ska äta middag snart och sen så ska jag till jobbet, jobbar 18.30-22.00 och är inte hemma förrän klockan 12 cirka och imorgon börjar jag 8 i nynäs... Och nästan direkt efter jobbet ska jag på riskettan.. Kul!
Men ska bli skönt att jobba idag, vill bara fly från det här hemmet så snabbt som möjligt..
Ska nog kolla en serie lite snabbt och sen fixa mig och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0