jobb

Hej!
Har precis lagat middagen, blev sallad och flintastek i ugnen, väntar på att steken ska bli klar.
Vaknade 6 imorse och var galet trött, gick upp och åt frukost och drog till jobbet i nynäs.
Gick rätt så bra, var lite tråkigt men snackade och var med David så det var lugnt, pratade en del om saker som inte är så bra att nämna här haha!
Direkt efter jobbet drog jag till sjukhuset, gick inte så bra..
Kom hem och städade och sen började jag laga middag på en gång!
Ska äta om ett litet tag och sen ska jag kolla på någon serie, men eftersom swefilmer fortfarande inte funkar så kollar jag just nu på desperate housewives..
Ska lägga mig tidigt idag, ska jobba tidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0