Helg eller något

Hej! Vaknade runt 8 imorse, städade, åt mat och sen så åkte jag och mina föräldrar till länna och skulle kolla cykel till mig, gick sådär...
Fick skjuts till tåget medans dom åkte på en grillning i handen, dom är fortfarande kvar där så ska få skjuts hem från handen, nu väntar jag på tåget för att åka till handen.
Dagen har flytit på bra, det har varit rätt så dött.. Fick stå i "driven", det va skit kul tills det kom ett gäng och köpte mat för 100 kronor och gav mig en hel påse med en kronor, det var cirka 800 kr i en kronor och dom ville växla det, tog ett tag och då skapades det en kö..
Iaf, det gick ändå bra, fick en halvtimmes rast och då drack jag en latte och en bbq och bacon wrap, första gången jag faktiskt åt det och det va skiiiit gott!!!
Påvägen hem så köpte jag en glas med kola sås, betalade för en glass men fick i en riktigt stor bägare med massaaaa kola sås, det är ju en fördel att jobba där och att han som stog i kassan gillar mig, det var en så stor portion att det va 3 glassar egentligen :D
Snart kommer mitt tåg, sen så när jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt, har migrän som fan just nu och det blir bara värre och värre för varje minut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0