hard work

Heej!
Kom hem för lite mer än en timme sen, har hunnit städa och laga middag, idag blir det spagetti köttfärssås a la Ira ;)
Jobbet gick hur bra som helst, lärde känna en ny kille på jobbet och jobbade med Rebecka idag också, så det har varit skit roligt!
Har extrem huvudvärk men det är väl ingen nyhet längre?
Ikväll tror jag att jag ska kolla på nya pll och några serier, jobbar imorgon som vanligt, men insåg att jag faktiskt är ledig hela helgen om jag har kollat rätt, men måste dubbelkolla först!
Förresten är det bara jag som alltid kollar på swefilmer? Och såg idag att på fredag så stängs den webbsidan ner för alltid, ångeeeeest!!! Det var fan en av dom bättre sidorna, jävla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0