grönan

Godmorgon!
Idag gick jag upp väldigt tidigt, skulle upp 8 men vaknade halv 8 av mig själv, har dammsugit, fixat mig och nu ska jag äta frukost.
Dagens planer blir att åka till Gröna Lund med FANNYYYYYYYYY!!!!
Hon kommer hit över dagen så jag är sjukt jävla lycklig över det, hon messade mig igår och skrev "grönan imorgon?" och jag skrek av typ lycka över hela sthlm haha!
Jag har inte varit på grönan sen femman eller sexan, så det är ett par år sen och då var jag ändå för kort för att åka något men idag ska jag åka ALLT!
Fanny ringde mig nyss och överraskade mig med att hon har med sig 2 vänner från skövde, den ena har jag träffat när jag var i skövde förra året, hon är världens gulligaste asså och den andra har jag inte träffat men det kommer bli roligt! Som tur är vi 4 personer annars skulle en person få åka själv och då skulle jag fan inte ens åka haha!
Nej nu måste jag äta innan jag byter om och springer till tåget!
Ha en bra dag! För det ska jag ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0