Buss

Godmorgon! Dagen igår var helt okej, kommer inte ihåg vad jag gjorde, eller juste jag jobbade ju haha!
Kvällen slutade iaf mindre bra, det blev lite ändrade planer, men det är inget jag kan påverka så ingen ide att bli besviken över det!
Insåg även att den här veckan är lite chill men från och med nästa helg så jobbar jag varje dag som det ser ut just nu ända fram tills den 15 augusti och typ 4 dagar senare så är det skola igen...
Haha har typ haft 4 veckors sommarlov sammanlagt istället för 10 veckor! Men det är ju nice!
Sitter just nu i bussen påväg till jobbet, jobbar kort pass idag, endast 4 timmar.. 10.00-14.00!
Men när jag kommer hem ska jag äta middag och sen kollq serie, swefilmer funkar äntligen haha!
Imorgon är det körskola som gäller, ska övningsköra lagligt för första gången i mitt liv haha! Så om jag vore er skulle jag inte vara ute 06.40 på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0