18 år!!!!!!

Det har varit en grymt jävla bra kväll med andra ord!
Började med att pappa kom hem med blommor till mig och var skit gullig, satt med dom när dom åt middag samtidigt som jag åt godis haha!
Drog ut och samtidigt så ringde jag Danielle och det slutade med att jag fick skjuts, vi åkte lite snabbt förbi Zarha och sen drog vi till konsum, plockade sen upp Sofia och åkte till Freja, sen kom Frida och därefter Gozel.
Alla beställde planka, skit gott! Beställde även första lagliga ;) Såklart haha!
Fick lite presenter, fick 2 av mina favorit choklader, mina favvocigg och en tröja :D
Skit gulliga vänner jag har!!
Satt kvar där ett tag efter att vi hade ätit, sen bestämde vi oss för att dra, åkte till ica maxi, köpte första ciggen också, dock inte till mig själv haha! Men det känns väldigt kul ändå, det är typ det enda som är kul med att vara 18, att man kan köpa alkohol på krogar och cigg och att man kan skaffa körkort typ..
Gick sen runt lite i hamnen igen, och sen skulle alla hem!
Kom hem för några minuter sen och har inte gjort så mycket, ska snart duscha och sen sova, imorgon väntar en låååång dag..
Här kommer en liten bildbomb!

Outfit bilder innan jag gick
första lagliga haha
maten

Någon randol bild på mig haha
Jag och Sofia, den enda som ville ta en bild med mig haha..
Chokladerna jag fick
och tröjan jag fick, skit i hur jag ser ut haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0