strul

Som jag har sagt hela den här veckan så har vi inte haft något internet, men imorse lyckades jag fucking fixa det och ingen är nog lyckligare än mig!
Var tvungen att byta en tråd/sladd inne i modemet och sen installera om skiten, och jag lyckades helt själv haha!
Ligger just nu i soffan och dör typ, är så sjuk så det är inte sant..
Stannade hemma idag och ska nog inte göra så mycket förutom att surfa och kolla på serier och dricka massor av te.
Måste bli frisk snabbt.
Vet inte vad som händer imorgon, eller jo, kanske ska åka och shoppa, men lär nog inte köpa något som alla andra gånger haha!
Hade tråkigt, gick ut på balkongen, tog en bild när jag hoppa haha och här är resultatet..
Asså är det bara jag som har på mig myskläder så fort jag kommer hem eller när man är sjuk? Så jävla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0