sorryy

Sorry för att jag inte har bloggat under dagen men har inte haft tid alls tyvärr.
Vaknade 9, åt frukost, städade, åkte och handlade och sen åt vi middag klockan 1 haha.. Åt räksallad, haha standard på helgerna asså.
Skulle sen åka till Jakob vid 2 tiden, och bästa Danielle kom till tåget en kvart tidigare bara för att vara med mig och hon bjöd på en cigg, räddaren i nöden asså!
Kom till Jakob typ halv 4, och vi kollade på en skräckfilm och myste och sen hann vi även fika med hans familj. Vi kollade på Annabelle, fan skit läskig skräckfilm, skrek till typ 10000 gånger haha!
Åkte sen till nynäs och träffade Hanna, var med henne ett tag, gick runt lite och pratade och sen drog vi till willys och köpte lite gott och en power king på det, och det innebär att jag kommer somna runt 3 inatt haha, kulkul..
Kom hem typ vid 9 och sen dess har jag kollat på tv med mamma och tänkte typ kolla pll nu och sen försöka sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0