sometimes

Ibland undrar jag hur mitt liv hade sett ut om jag bara hade varit mig själv från första början? Om jag skulle slippa mobbningen, slippa må dåligt varje dag, slippa falla för fel personer?
Jag har lärt mig NU att jag inte ska bry mig om vad andra människor tycker eller säger, det enda som räknas är hur JAG mår av att göra den saken.
Jag lyckas alltid träffa fel vänner som inte bryr sig om mig på samma sätt som jag bryr mig om dom. Jag finns alltid där om det är något och ställer upp, även om jag skulle vara döende skulle jag ställa upp bara för att få se min vänner le men alla tar mig för givet och det får mig att må dåligt.
Jag har några vänner som jag verkligen vet kommer ställa upp om det behövs.
Jag ger, ger och ger men det enda jag får tillbaka är skit och jag är såååå trött på det.
Så från och med ska jag avsluta kontakten med personer som gör så att jag sjunker ner och mår dåligt, trött på den skiten nu.
 
Kände att jag behövde skriva av mig lite.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0