Usch vaknade halv 6 imorse och jag var så såååå sjukt trött...
Gick upp och åt frukost och drog sen till skolan, hade privatjuridik och därefter spanska prov, asså kan inte säga att provet gick så speciellt bra med tanke på att jag inte pluggade men men..
Slutade runt 1 men satt kvar i skolan och spelade kortspel och tog 3 tåget hem, kom hem och har inte gjort så mycket.
Ska snart äta middag och sen ska jag ha fredagsmys helt själv haha!
Ska äta ostbollar och chilinötter och choklad, inte för att det är så himla nyttigt men vem fuck bryr sig? Man lever bara en gång haha!
Ska nog inte göra så mycket mer än det , ska lägga mig tidigt för är skit trött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0