lång dag

Hej på er!
Har inte riktigt haft tid att blogga idag, började med att jag vaknade senare än vad jag skulle efter en hemsk jävla natt av sån huvudvärk så jag trodde att jag skulle dö, och kunde inte heller somna pga det.. Somnade först halv 6..
Städade iaf hemma och sen åt jag lite snabbt och därefter åkte jag med Fanny till sthlm, skulle shoppa lite men hittade inget till mig själv haha!
Vi var först i gallerian men sen helt spontant så åkte vi till täby centrum haha, första gången jag var där!
Sen efter ett tag så käkade vi på donken, eller mat och mat kan jag inte säga, åt världens godaste oreoglass!
Åkte sen hem till Fannys mormor och hjälpte Fanny att laga lite mat, det blev kycklingwok med nudlar och det var riktigt gott dock lite starkt haha!
Åt sen glass och sen var det dags för mig att åka hem.
Kom hem och har gjort en hel del, bland annat beställt en skit snygg bärbar laddare till min telefon :D
Nu ska jag duscha och sen imorgon är det kyrka, så vet inte riktigt när jag kommer uppdatera!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0