bättre

Fick ett lite bättre avslut på denna lördagskväll, har pratat skype hela kvällen med J.
Jag och mina föräldrar kollade på filmklipp från när jag var 11 månader till jag var 2 år och det var inte ens allt så vi ska fortsätta kolla imorgon, asså jag var sååå sjukt jävla söt när jag var liten, haha vad fan hände liksom? Hade skit fina blåa ögon och jätte ljust hår, haha var verkligen skit gullig och min pappa hade fan hår på skallen, har typ aldrig sett han med hår förut, han har ju fan varit flintis så länge jag kan minnas.
Iaf åt god mat idag också, kyckling med potatis och sen har jag målat mina naglar och inte gjort så mycket mer.
Ska snart prata med Fanny och det kommer ta typ hela natten haha.
Imorgon ska jag till kyrkan och sen får vi se vad som händer efter.
Måste plugga men jag har verkligen ingen lust eller ork till det hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0