tjäna

Dagen började med att jag blev väckt 8, eftersom jag somnade klockan 2 så var jag väldigt trött.
Gick upp och städade och sånt som vi gör varje j*vla lördag och sen åt vi frukost.
Efter gårdagens kebabtallrik kan jag säga att jag inte alls var hungrig, jag blev så mätt igår att jag till och med hade svin ont i magen, aldrig igen att jag kommer äta sådär mycket.
Igår var vi en sista gång på coop, dom hade 70% rea på allt, så jag köpte massaaaaa glass haha, billigt som fan var det iaf.
Idag så var vi i simhallen och har precis druckit färskpressad juice, ska inte göra så mycket mer idag, ska väl kolla pll och sen melodifestivalen typ.
Är trött och har huvudvärk så den här dagen suger på riktigt.
Någon som har smakat den här? Jag hoppas den är god asså hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0