soft

Den här dagen har varit skit lång, jag har hunnit göra så himla mycket..
Pluggade som jag skrev sist, gick faktiskt bra :D
Gick ut med Gozel runt 2, åkte till willys och köpte energidricka och en kitkat.
Sen när vi stog och vänta på tåget så kom Lova och Daniel så var med dom ett tag, och sen så drog Gozel hem och då var jag kvar en liten stund med Lova och Daniel, gick sen till centrum och skulle kolla lindex en snabbis, ringde Danielle och det visade sig att hon var på konsum så drog dit och va med henne ett tag, eller vi gick hem tillsammans och sen så stog vi och prata ett tag.
Kom hem, åt middag och sen så skulle vi handla, kom hem och kollade på tv med mamma och sen så har jag bara kollat på pll och ska snart kolla på biggest loser som gick igår.
Sen blir det en dejt med sängen och imorgon är det fredag, man kan säga att det typ är sista dagen på lovet..
Helgen har jag inga speciella planer förutom kyrka på söndag. Måste verkligen plugga men jag skiter nog i det..
 
Muuums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0