Shoppingen

Hej! Kom nyss hem! Ska snart äta men tänkte först visa vad jag köpte! 
Haha sa ju att jag inte skulle köpa något men lyckades slösa ett tusen kronor..
Gjorde ett litet collage på dom kläderna jag köpte, dom 2 översta bilderna är samma tröja, det är en tjocktröja som ser jävligt stilig ut.. Och ignorera att jag har mjukis på mig, orkade inte byta om till jeans igen haha!
Köpte även lite små saker som nagellack men det tog jag ingen bild på.
Vi var även nära på att köpa väggfärg för ska renovera om mitt rum men jag hade svårt att välja så får åka till farsta imorgon och köpa det, ska också kolla efter ett par byxor men lär inte hitta något eftersom det är typ samma grejer i haninge som det är i farsta och i haninge hittade jag inga byxor..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0