Ledig

Heej!
Har varit ledig från skolan idag eftersom jag hade en läkartid i nynäs och jag skulle inte hinna till skolan, eller jo jag skulle bara hinna till en lektion men det kändes ju onödigt och dessutom så var min sista lektion inställd sååå.
Iaf, var på sjukhuset.. Fick inte så bra besked så det var ju synd, åkte sen och shoppa med pappa, haha pappa betalar ;)
Fick med mig iaf en ny mascara och ett par vinterskor, har inte bild på något av det tyvärr.
Vi var en sväng på ica också och där hade dom en stor marabou choklad för 10 kr, så köpte 6 stycken haha ;)
Kom hem och lagade lite middag, blev hemmagjord räksallad, så himla gott!
Nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0