lång daaag

Hej!
Gick upp imorse och tog 2 tåg tidigare än vad jag skulle för att åka med Danielle och Johanna, men Danielle försov sig och båda fick skjuts sen..
Aja i skolan hände det inte så mycket, vi skulle åka skridskor på idrotten men jag och Frida "skolkade" och drog till torvalla och käka.
Efter skolan så skyndade jag mig hem, mamma satt på samma tåg som mig så vi ringde pappa och bad han åka till ösmo med alla våra simkläder så att vi slapp åka till nynäs och sen därifrån till ösmo igen!
Simmade lite och bastade sen.
Handlade även lite mat och så fort vi kom hem så fick jag ett sms från media markt att vår dator kunde hämtas nu från lagningen.
Så det var bara att käka middag och sen åka till Länna..
Kom hem för en timme sen och har bara kollat på tv och ska väl kolla på pll nu och sen sova, är skit trött.
 
Har senaste 3 veckorna haft extrem huvudvärk och vad jag än gör så går skiten inte över..
Min läkare ville att jag skulle göra en datortomografi, men jag vågar inte riktigt då jag har klaustrofobi.
Nu vart det här lite för långt inlägg.
Bjuder på en bild från ishallen idag med bästa Gizem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0