jaha

Började morgon med en känsla av att jag skulle dö, mådde verkligen skit dåligt.. Det blev helt svart i mina ögon och jag svettades sönder.. Gick över efter ett tag men det var fan skit läskigt..
Efter att vi hade städat och ätit så skulle vi åka till ikea... Ungefär halvvägs eller närmare ikea faktiskt så började vår bil dampa sönder.. Den ville inte åka och det kom upp någon fel skylt om att det var motor problem och då är man tydligen tvungen att stänga av motorn och vänta ett tag och sen starta bilen igen.
Skit jobbigt att det hände på motorvägen och sen efter ett tag när vi skulle in på statoil och tanka bilen och när vi åkte därifrån så var det någon sorts utgång och i mitten av den så slocknade biljäveln och allt blev kaos, pappa försöker få igång bilen men den ville inte och bilarna bakom oss tutar och bilarna bredvid tutar oxå. Det var KAOS asså.. Efter 13 försök så startar bilen så att vi kan åka därifrån och åka in på närmaste parkering för den fuckade fortfarande som fan.
Efter ett tag började den funka men vi bestämde oss för att åka hem istället, vi vågade inte chansa för det fanns en risk att bilen skulle sluta funka överhuvudtaget och det skulle inte bli så roligt.
Vi åkte iaf hem och handlade lite mat och sånt. Kom hem och åt runt 4 så sen dess har jag bara kollat pll och om några timmar är det melodifestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0