hihi

Lång dag men ändå så kort.
Vaknade halv 11, riktigt skönt att få sova ut.
Gick upp, åt och sen så kollade jag lite på pll och runt 1 tiden gick jag ut och skulle träffa bästa Gozel, hade inte träffat henne på mer än ett halvår, tror fan att det typ förra våren men det kan också ha varit i höstas, för kommer ihåg att det var kallt ute haha.
Vi gjorde inte så mycket, vi drog till willys och köpte energidricka och en nougat grej, kommer inte ihåg va det hette haha.
Var så fint väder ute så jag och Gozel tog massa selfies hahah eller groupies kanske man ska säga ;)
Var även en sväng i centrum och kollade i skoaffären och sen skulle båda hem och äta och nu sitter jag här.
Ska typ kolla på tv med mamma och sen vet jag inte.
Fint väder, fint sällskap, glad Ira :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0