hate life

Goddag!
Vaknade 10 idag och var fortfarande svintrött.
Pratade med Fanny i mer än 2 timmar igår kväll, asså jag hatar det här, jag vill kunna se henne och krama om henne, det är inte samma sak att prata i telefon än att ses och jag hatar det.. Det är fan jobbigt men jag har ändå vant mig, men det kommer stunder då jag vill typ skita i allt och typ åka ner till skövde bara för att träffa henne haha.
Aja nog om det här, är fortfarande äckligt sjuk, vaknade mitt i natten av en jäkla hostattack, trodde jag skulle dö på riktigt haha!
Ska kolla på pll idag och kanske melodifestivalen, det blir isåfall första gången i mitt liv jag kollar på det haha men vi får se helt enkelt.
Mina föräldrar ska iväg på en middag klockan 5 hos några kompisar så jag kommer vara hemma själv ett tag, får se vad jag hittar på. Tänkte baka eller något men jag har fan ingen ork till det..
Aja tänkte bara uppdatera lite snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0