godmorgon

Gårdagen var väldigt lugn och tråkig men det gjorde inte så mycket, tog en powernap mitt på dagen i 3 timmar haha.
Var väääldigt pigg efteråt och kunde inte somna förän klockan var 3.
Kollade melodifestivalen, tyckte att det var dåliga låtar som gick till final och den enda låten som jag tyckte om gick varken till andra chans eller till finalen, säääämst!
Blev väckt halv 9 imorse, jag var så trött så det gick inte att gå upp.
Tog ett tag och sen gick jag upp och åt frukost, väntar just nu på att mina föräldrar ska laga klart mat till den här veckan, våran fasta börjar imorgon och pågår enda fram till påsk så därför måste dom laga lite vegansk mat.
När dom är klara ska vi åka till handen och shoppa, lär inte hitta något så kan inte direkt kalla det shopping haha!
Händer inte så mycket ikväll.
Imorgon blir en lång dag, ska ut och springa om det inte regnar och sen träna lite hemma, känner att det är dags att börja träna igen asså. Och sen så måste jag plugga väldigt mycket och jag ska även laga mat och kanske dra ut och träffa någon kompis. Orkar inte vara hemma detta lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0