Ej haft tid

Har inte riktigt haft tid till att blogga och glömde helt bort igår att lägga ut bilderna på byxorna!

Dagen började med att jag vaknade pigg och bestämde mig för att gå ut och springa, det var jävligt jobbigt men jävligt skönt! Ska börja springa oftare!

Kom hem, städade, åt frukost, duschade och fixade mig och sen så skulle jag åka till farsta med Lova! Det var väldigt mysigt och vi hade mycket att prata om då vi inte har träffats på ett väldigt bra tag.
Jag skulle egentligen inte shoppa, skulle bara köpa ett vitt linne som jag behövde och sen skulle vi bara fika.
Lova shoppade jävligt mycket och jag köpte mitt vita linne. Sen så köpte vi glass på burger king och sen så skulle vi åka hem men bestämde oss för att åka till haninge en sväng också, sagt och gjort så var vi i haninge. Vi gick in på new yorker och det första jag ser är en sjukt jävla snygg klänning, skulle inte köpa den, skulle bara prova den för skojs skull.. Slutade med att jag tog en bild på klänningen och skickade till mamma och hon tyckte att den var jävligt snygg så jag var tvungen att köpa den haha! Och jag gjorde det också, den var billig men nu när jag tänker efter, när fan ska jag använda den haha.. Får typ använda den när jag ska till klubben eller på någon fest! Både mamma och jag tyckte att jag såg mycket mer vuxnare ut i den här klänningen och det gillar jag jävligt mycket!

Kom hem och sen så skulle vi till simhallen, simmade lite och sen så kom vi hem och åt middag och sen pratade jag med Fanny i en timme och ska väl snart duscha och sen sova tror jag... Är ganska trött.

Bild på byxorna, en bild på klänningen får ni imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0