tröttis

Hejsan!
Kom precis hem, har varit och handlat.
Haft en rätt så lång idag faktiskt, är sjukt trött.
Vaknade tidigt, fixade mig och drog till skolan.
Slutade halv 11 idag eftersom jag och Gizem skulle till banken i Farsta och sen efter skulle jag på läkarbesök på Odenplan.
Käkade Burger King, åt chicken fries hahah, dom va faktiskt goda men asså Burger Kings såååås (sourcream onion) ouuf den är drömmen!!
Efter det åkte jag till Odenplan, fick betala 200 kr och fick även ett högkostnadskort haha börjar känna mig gammal.. Men dom kunde inte hitta något fel och min tandställning bländade även av kameran så dom inte se allt..
Fick en spruta med kontrast i armvecket, är inte känslig där men fick fan ett skit stort blåmärke..
Imorgon är det SACO-mässan som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0