Torsdag 17/12

Hej!
Idag har jag varit i skolan som alla andra dagar?
Träffade Aleks för första gången på 5 veckor eftersom dom hade praktik i 5 veckor och han var sjuk i 3 dagar också så vi hade en hel del att snacka om haha!
På håltimmen drog jag och Gizem till centrum, köpte ett presentkort till mamma och tog ut pengar som jag var skyldig mamma.. Köpte även en mini present till Sammy som fyller år imorgon, men han fick den idag.
På idrotten körde vi crossfit, och jag som var sjuk tog i rätt mycket så det resultererade i en torr hals osv..
På fotolektionen gjorde jag inte ett piss, fick sluta tidigare också.
Kom hem rätt sent, åt middag och åkte och handla, sen jag kom hem har jag typ bara kollat serie, tänkte nu sova.
Imorgon är det sista dagen i skolan, eller sista 2 timmarna typ.
Sen är det fucking jullov, så himla skönt!
Jobbar bara 3 eller 4 pass sammanlagt på hela lovet så det kommer bli jävligt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0